T giet oan! - Reisverslag uit Franeker, Nederland van v4allfriesland - WaarBenJij.nu T giet oan! - Reisverslag uit Franeker, Nederland van v4allfriesland - WaarBenJij.nu

T giet oan!

Door: Winanda & Sieds

10 Juli 2014 | Nederland, Franeker

Goeie môre!

Na een kort nachtje (natuurlijk moesten we eerst voetbal kijken) staan de koffers eindelijk klaar en kan de reis beginnen! Rond half tien vertrekken we richting Schiphol. Om tien voor drie stappen we in het eerste vliegtuig naar Zurich, waar we zeven uren moeten wachten op het vliegtuig richting Johannesburg! Om kwart voor negen ´s ochtends komen we daar aan. Dan vertrekt om 11.10 onze laatste vlucht naar Port Elizabeth. In Port-Elizabeth staan mensen van Victory 4 All voor ons klaar om ons daar de plaatst van bestemming te brengen: Jeffrey's Bay.

Momenteel is het in Zuid-Afrika niet heel erg warm. Van de zomer gaan we naar de winter toe! We hebben er heel erg veel zin in en willen iedereen bedanken die ons heeft geholpen en hun belangstelling heeft getoond voor dit project!

We hopen dat we regelmatig even een reisverslag kunnen plaatsen!

Sien jou weer en een stijve drukkie!
Sieds, Saskia, Marije, Ryanne en Winanda

• 10 Juli 2014 - 09:30

Siep En Sjoukje:

Een hele goede reis en een stijve drukkie terug

• 10 Juli 2014 - 10:25

Aleida En Sietse:

Goede reis toegewenst van uit Dokkum!

• 10 Juli 2014 - 10:33

Mineke:

Hallo veel succes daar en wy volgen julllie op de voet.
    wy zyn trots op jullie werk

• 10 Juli 2014 - 13:07

Jannie Van Der Kooi:

Succes daar en ik hoop dat jullie een goede reis hebben

• 10 Juli 2014 - 14:46

Wieke:

Goede reis

• 11 Juli 2014 - 22:05

Anja En Willem :

Maak veel fotoos zodat we weer een goeie reden hebben om op visite te komen ...
    ..als jullie weer thuis zijn dan , anders is het ons te ver fietsen hi hi !
    ...veel plezier .....werk ze .....en niet te vergeten Selamat Datang mensen !!!!!

• 12 Juli 2014 - 11:36

Betty:

Heel veel succes en vooral genieten van jullie speciale reis!

• 12 Juli 2014 - 16:44

Familie Idsardi:

Hoi,

Hopelijk zijn jullie goed aangekomen in Jeffrey's Bay. Wij wensen jullie een geweldige tijd in Afrika!

Groeten uit Raard

• 13 Juli 2014 - 08:11

Anja Oosterhuis:

Goed om te horen dat jullie goed aangekomen zijn. En op dit moment is het hier bloedje heet. Leuk om af en toe wat te lezen van jullie belevenissen. Heel veel succes en vooral plezier en probeer wat van de omgeving en cultuur mee te pikken.

Groeten Anja

• 13 Juli 2014 - 20:38

Lies:

Succes daar en heel veel plezier
    be benieuwd naar jullie berichtjes.

groet, uit burdaard

• 14 Juli 2014 - 18:30

Peter En Riet Beije:

Vanuit Zeeland denken we aan jullie hoor!
    We wensen jullie een hele goede tijd in Jeffrey 's Bay!
    Dat deze reis weer heel bijzonder voor jullie mag zijn.

liefs van Peter en Riet