De laatste werkdagen - Reisverslag uit Jeffrey’s Bay, Zuid-Afrika van v4allfriesland - WaarBenJij.nu De laatste werkdagen - Reisverslag uit Jeffrey’s Bay, Zuid-Afrika van v4allfriesland - WaarBenJij.nu

De laatste werkdagen

Door: Saskia & Marije

31 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Jeffrey’s Bay

Dinsdag de hele uur tot 5 uur aan het werk geweest in het huisje van Lisa en Alunga. Wat hebben we gedaan:
- de raamkozijnen afverven
- de tochtgaten vullen met pur
- de kast blauw geverfd
- de wanden nog een keer geel geverfd
- nieuwe vinyl op de vloer aangelegd
- verrrot hout vernieuwt
- tochtgaten gedicht met hout e.d
- keukengedeelte gecreerd met een Ikea stelling

EN TOT SLOT...............................................

HET HUISJE INGERICHT!! :)

Wow, wat een mooi reselutaat. We gunnen het Lisa en haar dochter! Ze was helemaal ontroerd en was superblij met haar nieuwe, grotere huisje.

Woensdag en donderdag weer klussen bij de Rainbowschool. Alle speeltoestellen in de beits gezet, raamkozijnen geverfd, een deel van een hok gestript, primer erop gedaan en tot slot in de grijze verf gezet. Daarna alle werkmaterialen terug gebracht naar de container. Vanavond misschien even naar Jayzio, een jongetje die we financieel geadopteerd hebben sinds 2006.

Woensdagavond een afscheidsetentje gehad met Johan, Astrid en kids, Annemiek, Alfred, Eva en wij. :) gezellige avond gehad.

Morgen om 10 uur moeten we uit het kamp zijn. Lekker even shoppen en met Johan nog even lopen door de sloppenwijk. Dan vertrekken we naar Port Elizabeth waar we blijven tot Maandag. En dan sniksniksnik :'( is het weer tijd om terug naar Nederland te vliegen. We hebben daar ook wel weer zin in, lekker je eigen bed en hagelslag op je brood , maar we hopen snel weer eens terug te kunnen komen om weer de handen uit de mouwen te steken. Het is en blijft een bijzondere ervaring.

• 31 Juli 2014 - 22:05

Van Mineke En Henk:

Hardstikke top .ongelofelyk wat jullie allemaal bereikt hebben in zon korte tyd
    Wy vinden het van grote klasse

• 31 Juli 2014 - 22:18

Aleida Zijlstra:

Heel erg goed bezig geweest dus, geeft wel voldoening!. Wens jullie nog een paar fijne dagen en alvast een goede en veilige terugreis toegewenst door sietse en aleida, groetjes XX

• 01 Augustus 2014 - 10:46

Mem Beppe:

Groe ten mem ve el sucses

• 01 Augustus 2014 - 10:48

Lies:

Goed werk!!!
    veel succes verder en tot ziens
    groet lies

• 01 Augustus 2014 - 14:21

Jannie Van Der Kooi:

Wat hebben jullie daar een werk verzet. Topperssssssssss

• 01 Augustus 2014 - 21:15

Peter En Riet :

Super wat jullie allemaal hebben gedaan!
    We wensen jullie nog een paar fijne dagen en straks een goede reis naar huis!
    We komen nog wel eens naar Friesland om jullie foto's te bekijken!